kesayangan saya :))

Wednesday, December 29, 2010

Contest Muslimah Anggun 2

join contest lagi. :D saya di tag oleh kawan saya, daya untuk contest muslimah anggun ni. adoyai, saya memang x cukup anggun. muka pun selalu berlemuih je dengan minyak. heh. tapi xpela. try & error je la yerk. hehehe. tarikh tutup kul 10 esok (30 dec 2010) 11.59 malam ni *latest update dari cik penganjur*, so, laju2 saya update untuk contest ni sambil tengok bola malaysia lwn indonesia. hehehe ;)

okey. seperti yang disyaratkan oleh tuan penganjur contest:

1. muslimah : 
alhamdulillah, saya seorang muslimah :)

2. follow blog ceritasigadis :
check! ^^

3. add blog dalam blog list : 
check! :)

4. letak banner : 
check! ade kat bawah ni ^^


5. tag at least 3person : 
mereka ini sudah di tag oleh saya >imah< >maria< >aina<  :D

6 & 7. sekeping gambar yang sopan dengan memakai hijab :)
saya pakai shawl biasa je :D


8. ayat menggambarkan diri saya : 
*shy2+segan*

" sehingga saat ini, aku tidak pernah mengharapkan kesempurnaan seperti namaku, nurakmal - cahaya sempurna "

9. link kat ruangan komen blog cik myzaffarida : 
done! (^_^)

10. warganegara?? :
ya! saya seorang warganegara malaysia! 1 Malaysia! *semangat bola nih. hihihihi*




done! (^_^)




p/s: cik myzaffarida, saya pun belajar kat uitm shah alam gak :) tapi kelas saya sume malam, 1 pun xde time siang. huhuhu (T.T)

3 comments:

Fahimah Mahayuddin said...

Ala..Amal angun la.Hehehe..selalu fesyen up to date je.Good Luck Ok?hehehe

john n amal said...

ni sayang imah lebey2 ni :)) john pun xpenah cakap amal anggun. teehee ;)

Miss Zaza said...

ehem! terkejut x? :)
This is me, Myzaffarida,the organizer for CMA 2,ive said in my 11 past months that i would choose 10 persons to receive suprise gift! So,this is the suprise after 11 months and the present will be given within thid December, cukup lah setahun i tahan hadiah korg. hehe. Please send ur DEtails: name, address phone no to yurozasite@gmail.com untuk i pos hadiah u! Thanks Muslimah Anggun! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...