kesayangan saya :))

Sunday, August 15, 2010

saya rindu

saya rindu.....


....rindu nak berjalan dari kolej ke masjid untuk bertarawikh....
....rindu nak berjemaah sama2 untuk solat tarawikh....
....rindu nak dengar suara merdu orang mengaji sementara tunggu azan....
....rindu nak menghayati lunaknya suara imam yang mengimamkan solat....
....rindu nak hidu harumnya bau sejadah di masjid setiap kali sujud....
....rindu nak mengumpul sebanyak pahala yang boleh....
....rindu nak membaca al-quran sepanjang masa yang terluang...
....rindu nak bangun bersahur dengan mata pejam celik kelip2....
....rindu nak menunggu azan subuh sambil menahan dari tidur....
....rindu nak rasa nikmatnya berbuka bersama orang2 tersayang....




alhamdulillah...rindu saya terubat sepanjang bulan ni :)
::owh...air mata saya menitis...::

1 comment:

Daud Mili said...

alhamdulillah....

bagosnya punya keinginan ini... semoga dapat istiqamah.. indahnya islam kalau kita di izin Allah dapat menghayatinya.. terutamanya dalam bulan ramadhan.. semoga sama-sama dapat manfaat!...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...