kesayangan saya :))

Wednesday, February 1, 2012

semester break yang lamaaaaaaaaaaaaaaa!

Helloooooooooooo??  
*dengan efek echo dalam gua*

Lama la giler x update blog sampai password pun boleh lupe -.-'' Sungguhla poyo diri ini kononnya busy teramat padahal terlebih-lebih mem'busy'kan diri. Kalau dalam dunia blogging ni ada grading macam kat sekolah, comfirm2 saya da FAIL dengan cemerlangnya. hehehe :P

Semester break kali ni pendek giler hokey! Sebulan je. Giler tak cukup compare dengan last semester break yang paaaaaanjang giler. But still, sebulan ni boleh dikira valuable untuk budak2 yoU yang dengan syoknya dapat bangun tido kul 12,golek2 depan tv, makan, sambung balik tengok tv *heaven* compare dengan saya terpaksa meredah jem semata untuk thumb-in kul 8 *sigh*

Sebulan yang pendek ni jugakla saya terpaksa speed up untuk settlekan sampling kat FRIM, betulkan writing and planning for something BIG. eceh ;)


owh 

another thing

disebabkan sepeninggalan beta dari blog ini teramat lama

beta telah terlepas hadiah yang patut beta terima


agak2 perlukan kanta pembesar, acu cube kelik ;)

beta sangat murka!!

ape boleh buat. bukan rezeki beta T________T



p/s: hopefully bile setiap hari ade kat fakulti ni, tahap kerajinan untuk menghapdate blog akan sama dengan tahap kerajinan menyiapkan thesis (>.<)
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...